Kleurrijke servetten zullen het uiterlijk van een gerecht aanvullen en versterken en duurzame opties helpen u de verbinding te maken met de waarden van uw gasten.
Hoe het juiste servet uw gastervaring kan verbeteren
Eten en service zijn belangrijke factoren voor het succes van een restaurant, maar wist u dat bijna 38% zegt dat het de algehele ervaring is bij een restaurant dat het hun favoriet maakt*1?
Kleuren zijn een effectieve manier om de dineerervaring te verbeteren. We hebben hersengolftechnologie gebruikt om te bestuderen hoe gasten op verschillende kleuren reageren. Het doel was om te zien hoe kleuren een smaak kunnen verbeteren. Bijvoorbeeld: groen gaat goed samen met gele kleuren omdat het beide warme kleuren zijn en ze pigmenten delen, en donkere kleuren als zwart en bruin bieden een luxueus contrast bij lichtere tafelaankleding en eten. Met servetten van Tork kunt u uit een uitgebreide range verfijnde kleuren kiezen, of u kunt kiezen voor servetten die composteerbaar zijn en gemaakt van op verantwoordelijke wijze gewonnen vezels. Op deze manier kunt u uw toewijding laten zien aan duurzaamheid.
Wilt u ons volledige productassortiment zien? Het Tork servettenassortiment is compleet, van de exclusieve Tork LinStyle®-servetten tot de slimme Pochettes en Tork Naturel servetten die voorzien kunnen worden van persoonlijke bedrukking met uw logo.
We hebben 16 gasten met een headset die hersengolven meet om erachter te komen of een mini-macaron anders zou smaken afhankelijk van de omgevingskleuren.
Verrijk de ervaring verder dan het bord door verbinding te zoeken met de waarden van gasten
Een gast ziet tot wel 7.000 details in alle ruimtes van een restaurant – en kleuren zijn een van de eerste dingen die opvallen. *2*3
66%
van de gasten is bereid te betalen voor duurzaamheid (72% van de millennials)*4
80%
80% van de consumenten vindt het belangrijk dat restaurants en bars zich op een duurzame manier gedragen*5
*2. Eye-tracking-onderzoek uitgevoerd door Tork. *3. Fragmenten uit interview met Karen Haller, Applied Color Psychology Expert, uitgevoerd door Tork, 10 februari 2020
*4. The International Food Information Council Foundation 2018 Food and Health Survey
*5. The Independent, 2017.
Tork, een merk van Essity - een wereldwijd toonaangevend bedrijf op het gebied van hygiëne en gezondheid. Elke dag worden onze producten, diensten en oplossingen gebruikt door een miljard mensen over de hele wereld. Ons doel is om barrières voor welzijn te doorbreken ten behoeve van consumenten, patiënten, zorgverleners, klanten en de samenleving. De verkoop van de toonaangevende wereldwijde merken TENA en Tork en andere sterke merken zoals Actimove, Cutimed, JOBST, Knix, Leukoplast, Libero, Libresse, Lotus, Modibodi, Nosotras, Saba, Tempo, TOM Organic en Zewa vindt plaats in zo'n 150 landen. In 2023 had Essity een omzet van ongeveer SEK 147 miljard (13 miljard euro) en 36.000 werknemers. Het hoofdkantoor van het bedrijf is gevestigd in Stockholm, Zweden en Essity staat genoteerd aan Nasdaq Stockholm. Kijk voor meer informatie op www.essity.com